جواد نکونام: با غرور رقابت کردیم و شکست خوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما به خودمان باختیم چون با غرور رقابت کردیم.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از اهواز، جواد نکونام امشب با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب آهن با بیان اینکه مسابقه را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما همین شروع خوب به ما ضربه زد، اظهار کرد: بچه‌ها بعد از سوپرجام که پرسپولیس را بردیم و نتایجی گرفتیم که تا حدی قابل قبول بود، این اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر داشتن را از دست دادند و دیدید که پس از گل، روی یک پاس ساده بازیکنان و حرکت با توپ به جایی که تیم را به دردسر بیندازیم، باعث شد حریف اعتماد به نفس بگیرد.

او گفت: دو دقیقه بعد از گل، به دلیل دو اشتباه بچگانه که ما در حالت عادی این اشتباه را نمی‌کنیم، ما تحت فشار بودیم، بین دو نیمه هم تاکید کردم که اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند، فوتبال 11 به 11 است و هر تیمی بیشتر تلاش کند، برنده می‌شود.

سرمربی تیم فولاد افزود: در فوتبال ایران هم اینطور است و همه بازیکنان در زمین تلاش می‌کنند تا به موفقیت برسند و این را در رختکن تاکید کردم.

نکونام با بیان اینکه نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و کنترل مسابقه دستمان بود.، بیان کرد: در نیمه نخست زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و اگر گل دوم را می‌زدیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد چون تیم خوب رقابت می‌کرد.

او اضافه کرد: جریان نیمه دوم مسابقه دستمان بود و تحت کنترل بود و می‌دانستیم که فقط باید پشت تیم حواسمان جمع باشد که اشتباه نکنیم اما متاسفانه روی اشتباه فردی حریف استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان توضیح داد: بعد از آن حریف دفاع کرد تا از گلش محافظت کند و این پایانی بود بر طلسم فولاد آره‌نا که من واقعا ناراحتم، نه به دلیل باخت، شاید اگر دیدارهای دیگر را می‌باختیم و مستحق بودیم تا این اندازه ناراحت نبودم اما امروز تیممان مستحق باخت نبود. ما به خودمان باختیم.

نکوناو در پایان مسئولیت این شکست را برعهده گرفت و تسریح کرد: ذوب آهن خوب رقابت کرد و به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم اما ما به خودمان باختیم چون با غرور رقابت کردیم و مقصرش هم من هستم قطعا به خاطر این که من باید بازیکن را بیدار و آگاه می‌کردم. سعی کردم این کار را کنم و به آنها گفتم و تاکید کردم قبل از مسابقه و بعد از آن. من این خصلت را دارم که تیمم هرطور رقابت می‌کند حق ندارد با غرور رقابت کند اما متاسفانه تیم ما امروز با غرور به میدان رفت و متاسفانه مسابقه ایی که می‌توانست شرایطمان در جدول را بهتر کند، با شکست همراه شد و سه امتیاز از دست دادیم.

لازم به ذکر است که رقابت دو تیم فولاد و ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان تارتار به پایان رسید./انتهای پیام


پست های مرتبط