ثبت نزدیک به ۳۸ هزار درخواست مردمی در سفر اخیر رییس جمهور به گلستان/ به تمامی نامه ها رسیدگی می شود

رئیس دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت : در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان بالغ بر ۳۸ هزار درخواست اعم از تماس تلفنی و نامه فیزیکی ثبت شد .



به‌گزارش خبرگزاری مجله خبری از گرگان ؛ هانی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری اظهار کرد : با توجه به سفر رئیس جمهور به گلستان میز خدمت در سراسر استان و دستگاههای اجرایی ایجاد شد.

محمدی افزود : تعداد ۲۶ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرستان گرگان طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در ۲۶ دستگاه برگزار شد که طی آن حدود ۶ هزار تقاضا به صورت حضوری در این ستادها دریافت ، ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : ستادهای ارتباطات مردمی که در گرگان دایر شدند شامل آموزش و پرورش ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت اطلاعات ، امور خارجه ، بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی، صمت، علوم و تحقیقات ، فرهنگ و ارشاد، وزارت کشور، میراث فرهنگی، وزارت نفت، وزارت نیرو، ورزش و جوانان ، سازمان اداری و استخدامی ، حفاظت محیط زیست ، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ، بنیاد شهید ، کمیته امداد، مناطق آزاد تجاری ، تعزیرات ، اقتصاد و دارایی ، تعاون و کار ، راه و شهرسازی، وزارت دفاع ونیروی انتظامی بودند.

رئیس دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان تاکید کرد : تعداد تماس های مردمی با سامانه سامد ۲۵۷۳۴ مورد بوده و تعداد نامه هایی که با صورت فیزیکی تحویل ستاد شدند ۱۱۹۲۲ مورد بودند و در مجموع ۳۷۶۵۶ تقاضا ثبت شد.

محمدی ادامه داد : مردم شریف استان گلستان بدانند دولت آیت الله رئیسی و کارگزاران آن خود را خادم مردم می دانند و این تقاضاها را حتما تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

وی بیان داشت : بعد از ثبت کلیه تقاضا ها در سامانه سامد که تا پایان هفته جاری محقق می گردد از اوایل هفته آینده کلیه تقاضاهای مردمی در سفر رئیس جمهور به استان به کارتابل الکترونیکی سامد مدیران دستگاه‌های اجرایی ارسال می گردد.

محمدی گفت : متقاضیان یک ماه بعد از سفر می توانند با سامانه سامد ۱۱۱ تماس بگیرند و از نتیجه تقاضا خود باخبر شوند و این نکته را بدانند که تمامی تقاضاها حتما پیگیری می شوند.

انتهای پیام/


پست های مرتبط