پرداخت۴٨٠ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: بیش از ۴٨٠ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت به نیازمندان تسهیلات اعطا شده است.



به گزارش مجله خبری از فارس؛ محمد بذرافشان در همایش ملی ترویج فرهنگ قرض الحسنه، گفت: از سال ٩۵ تاکنون بیش از ۴٨٠ میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت استان فارس به خانواده‌های تحت پوشش وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.
وی افزود: این گونه وام‌ها تا سقف ١٠ میلیون تومان و کارمزد این گفته وام‌ها صفر درصد بوده و به افراد پرداخت می‌شود و تا سقف ٣٠ میلیون تومان هم کارمزد سه درصد دریافت می‌شود.
بذرافشان ادامه داد: خیران استان فارس تاکنون بیش از ١٣ میلیارد تومان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت سرمایه گذاری کرده اند و پیش بینی این است که در سال ١۴٠١ بیش از ١٠٠ درصد افزایش یابد.
این مقام مسئول در خصوص روز نیکوکاری نیز بیان کرد: هفته احسان و نیکوکاری از ١٢ اسفند آغاز شده و مدارس و بقاع متبرکه نیز آماده جمع آوری کمک‌های نیک اندیشان استان است.
بذرافشان تاکید کرد: تاکنون مردم استان فارس بیش از هشت میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری کرده اند این در حالی است که پیش بینی می‌شود کمک‌های خیران نسبت به سال گذشته ٣٠ درصد افزایش یابد.
او ادامه داد: روز شنبه با حضور ریاست جمهور به صورت ویدئو کنفرانس بیش از یک هزار و ٧٠٠ واحد مسکونی در استان فارس برای نیازمندان افتتاح شد.
در این همایش از خیران فعال در پرداخت وام های قرض الحسنه در فارس قدردانی شد.


پست های مرتبط