آمادگی مراکز درمانی البرز برای ارایه خدمات در ایام نوروز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از آمادگی تمام مراکز درمانی و بیمارستانی استان برای ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، دکتر معظمی معاون درمان با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین اظهارکرد: با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی، تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی البرز و مراکز خصوصی و تامین اجتماعی استان با رویکرد ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن و افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران عزیز در سال جدید، آماده و تجهیز شده اند.

وی افزود: بر همین اساس مجله خبریمه ریزی های لازم قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در جهت اطمینان از آمادگی و فعال بودن مراکز، حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، ارائه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و... انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر و همه روزه از مراکز درمانی در طول ایام نوروز توسط اعضای ستاد طرح سلامت نوروزی این معاونت ، بیان کرد: تمامی ایام تعطیل با حضور تیم‌های مدیریتی بیمارستان‌ها شامل رئیس، مدیر و مترون پوشش داده خواهد شد و مجله خبریمه‌ریزی‌های لازم برای حضور متخصصین مقیم و دسترسی سریع به متخصصین آنکال انجام گرفته است.

دکتر معظمی در پایان از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ارائه خدمات، جهت پیگیری و رسیدگی های لازم مشکل خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۷ معاونت درمان ارسال کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط