طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند در شادگان آغاز خواهد شد

جانشین مرکز بهداشت شادگان گفت: طرح ضربت بسیج سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در شهرستان شادگان همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.



آتنا مجدم امروز دوشنبه 16 اسفند ماه 1400 در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری از شادگان، با تاکید بر اینکه دغدغه ما حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان است اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط این مرکز تشدید خواهد شد.

او گفت: مجله خبریمه سلامت نوروزی مرکز بهداشت شادگان با اولویت مدیریت بیماری کووید ۱۹در نوروز 1401 اجرا خواهد شد.

جانشین مرکز بهداشت شادگان با بیان اینکه این طرح شامل نظارت و تشدید بازرسی های محیطی از تمامی مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، تفرجگاه ها، رستوران ها و... خواهد شد، افزود: نظارت و پایش سلامت آب مصرفی شهرستان در تمامی شهرها و روستاها با انجام کلر سنجی و نمونه برداری دوره ای آب مانند گذشته به دقت تحت نظارت خواهد بود.

مجدم بیان کرد: مسافران ، گردشگران و مردم همواره و به خصوص در تعطیلی های نوروزی از خرید مواد غذایی بدون بسته بندی و فاقد مجوز های لازم خودداری و مواد غذایی را از مراکز دارای جواز کسب معتبر تهیه کنند.

جانشین مرکز بهداشت شادگان در پایان اضافه کرد: مردم هرگونه تخلف بهداشتی را شبانه روزی به شماره ۱۹۰ اعلام و اطمینان داشته باشند که به سرعت بررسی خواهد شد./انتهای پیام


پست های مرتبط