سجادی: برای توسعه حوزه ورزش و جوانان از همه ایده‌ها و طرح‌های سازنده بهره می‌گیریم/ پیگیر وضعیت مسکن جانبازان و ایثارگران هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در ورزش برای رسیدن به موفقیت با کمک و مشورت همه دوستان بتوانیم قدم‌های مثبتی را برداریم.



به گزارش مجله خبری، دکتر سید حمید سجادی به مناسبت روز جانباز و در دیدار با جانبازان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این روز مبارک در خدمت جانبازان سرافراز وزارت ورزش و جوانان هستیم. به برکت ماه رجب، شعبان و رمضان امیدوارم که اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان کشور رخ دهد. در این مدت به جز بصیرت و وفا چیز دیگری در صحبت های جانبازان و ایثارگران ندیدم.

وی افزود: امیدوارم در ورزش برای رسیدن به موفقیت با کمک و مشورت همه دوستان بتوانیم قدم‌های مثبتی را برداریم. این آمادگی در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد که از کلیه جانبازان و ایثارگران برای توسعه ورزش و حوزه جوانان بهره بگیریم. قطعا از همه ایده ها و طرح های توسعه‌ای استفاده خواهیم کرد. بهتر است که جلسات به صورت مداوم برگزار شود و از ایده‌های همه عزیزان استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کسانی که در حال حاضر کار می کنند دلسوز نظام هستند و همه تلاش خود را انجام می‌دهند. پیگیر وضعیت مسکن جانبازان و ایثارگران هستیم و هر جلسه‌ای که نیاز باشد برگزار می‌کنیم که بتوانیم مشکل مسکن کارکنان را حل کنیم.

انتهای پیام//


پست های مرتبط