جامعه کاراته ایران عزادار شد

استاد نصرتیان از مفاخر و چهره های ماندگار کاراته ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.



به گزارش مجله خبری؛ محمدرضا نصرتیان، از اساتید برجسته کاراته ایران، امروز دوشنبه شانزدهم اسفندماه 1400 دارفانی را وداع گفت.

استاد نصرتیان جزو پیشقراولان کاراته ایران بود که این رشته ورزشی را پیش از انقلاب آغاز کرد و به عضویت تیم ملی کاراته ایران نیز در آمد. او که از شاگردان استاد فرهاد وارسته به حساب می آید، در جرگه مربیگری نیز عملکرد درخشانی در کاراته ایران داشت و شاگردان بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرد.

استاد برجسته کاراته ایران در دهه شصت به بلژیک مهاجرت کرد و در کادرفنی تیم ملی این کشور مشغول به فعالیت شدند. استاد نصرتیان در سال‌های اخیر بارها برای تجدید دیدار با دوستان و شاگردان خود به ایران سفر می کردند تا اینکه امروز در سن 76 سالگی به دلیل حمله قلبی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

در پی درگذشت استاد محمدرضا نصرتیان، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، در پیامی این ضایعه را به خانواده آن مرحوم ، جامعه بزرگ ورزش به ویژه خانواده کاراته تسلیت گفت.

در پیام طباطبایی آمده است:

درگذشت استاد نصرتیان مرد فن و اخلاق که سالها زندگی خود را وقف کاراته و ترویج فضائل اخلاقی در آن نمود، همگان را متاثر و غمگین کرد.

بدون تردید تاریخ کاراته ایران، مرحوم نصرتیان و خدمات شایان استاد به ورزش این مرز و بوم را فراموش نخواهد کرد و همواره رفتار و منش پهلوانی ایشان در یاد و خاطر علاقه‌مندان به ورزش خواهد ماند.

وظیفه خود می دانم این ضایعه را به خانواده آن مرحوم ، جامعه بزرگ ورزش به ویژه خانواده کاراته تسلیت عرض نمایم و ضمن آرزوی صبر جزیل برای بازماندگان، علو درجات را برای آن عزیر از دست رفته از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/


پست های مرتبط