بیمارستان آزادشهر سالهاست متخصص بیهوشی ندارد/ قول مساعد برای بهبود وضعیت این مرکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برای بازگرداندن متخصص بیهوشی به بیمارستان آزادشهر و بهبود وضعیت این بیمارستان قول مساعد داد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از آزادشهر؛ سعید گل فیروزی در بازدید از تنها بیمارستان شهرستان آزادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

با توجه به محدودیت فضای فیزیکی بخش اورژانس این بیمارستان مقرر شد گسترش این فضا بررسی شود و با توجه به موارد موجود نسبت به ساخت و اضافه شدن فضای جدیدی به بخش اورژانس اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی افزود: در قسمت آنکالی تخصصی رشته بیهوشی روزهای زیادی را بیمارستان با مشکل مواجه بود که از معاونت درمان خواسته شد تا این مشکل پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم فعالیت بخش آی سیو بیمارستان بیان داشت: با توجه به دو فضای پیشنهاد شده برای این بخش توسط حوزه فنی این بیمارستان، از حوزه معاونت درمان خواسته شد اقدامات لازم در این خصوص را نیز انجام دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان درخصوص سوال خبرنگار مجله خبری مبنی بر تک تخصصی شدن این بیمارستان پاسخ داد : بحث تک تخصصی از دستور کار وزارت بهداشت خارج است و سیاست بر این است که در واقع بیمارستان ها باید به سمت عمومی شدن پیش بروند و در اکثر رشته های اساسی به خصوص در شهرهای کوچک عموم نیازهای مردم را برآورده کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط