آسفالت بیش از ۳ میلیون مترمربع از معابر روستا‌های کهگیلویه وبویراحمد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون آسفالت بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر روستا‌های استان با قیر رایگان انجام شده است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ غلامرضا امیدوار بابیان اینکه بیش از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد، بیان کرد: معابر ۲۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در کهگیلویه وبویراحمد آسفالت شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه برای تامین قیر رایگان آسفالت معابر روستایی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، بیان کرد: معابر ۱۵۰ روستا در مناطق مختلف استان با این میزان قیر رایگان آسفالت شد.

امیدوار عنوان کرد: بیش از ۷۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تاکنون در ۵۲ درصد از آن‌ها طرح هادی اجرا شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این تعداد طرح هادی برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی نظیر سنگفرش، جدول کشی، فضای سبز و سایر فعالیت‌های عمرانی تغییر سیمای روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

امیدوار بیان کرد: طرح هادی روستایی برای ساماندهی و اصلاح بافت موجود، نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از جمله مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی، ساماندهی تاسیسات، تجهیزات عمومی روستایی اجرا می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال امسال برای اجرای طرح هادی روستا‌های گچساران اختصاص یافت که از این میزان ۸۷ میلیارد ریال جذب شده است.

انتهای پیام


پست های مرتبط