تجلیل از واحد‌های صنفی برتر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان

همایش تجلیل از واحد‌های صنفی برتر برگزیده سال ۱۴۰۰ در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه وبویراحمد؛رئیس سازمان صنعت، معدن وئ تجارت این استان مراسم گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت سالانه مجله خبریمه‌ای تحت عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از بازاریان منصف که حقوق مصرف کنندگان را رعایت رعایت کردن می‌کنند تجلیل می‌کند.

سالار حسین پور افزود: وقتی بازاریان منصف ارائه کننده خدمات هستند و مصرف کنندگان از این موضوع راضی باشند در نتیجه از مسئولان دستگا‌های اجرایی انتظار است که برای تشویق بازاریان منصف و همچنین ایجاد ترغیب در بین بقیه بازاریان در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از این بازاریان با انصاف تقدیر و تجلیل نماییم.

حسین پور با بیا اینکه شرایط کرونایی ضربه بسیار بزرگی به بازار وارد کرده است و ارائه دهندگان خدمات هفته‌ها تعطیل بودند اضافه کرد: بازار نیاز به حمایت دارد حمایت‌های بسیار قانونی و شفافی که بتواند بازاریان را از این مسیر نجات بدهد.

وی از اجرای مجله خبریمه‌های حمایتی برای ادامه کار و فعالیت در بازار خبر داد و گفت: از جمله این مجله خبریمه‌های حمایتی ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های صنفی آسیب دیده است که پیگیر هستیم این امر در سال آینده محقق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح ملی درج قیمت و شفافیت قیمت‌ها ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حذف دلالان و سودجویان، رونق بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها است.

حسین پور با بیان اینکه صنوف مجازند حداکثر ۲۳ درصد قیمت کالا‌ها را افزایش دهند، گفت: در این طرح هم قیمت تولید کننده و هم قیمت مصرف کننده روی کالا درج می‌شود و کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.

در پایان این جلسه از ۷۵ واحد صنفی برتر و منتخب برگزیده در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدای لوح سپاس و تندیس زرین تجلیل شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط