مروری بر اظهارت نواب رئیس بانوان فدراسیون ها در نشست با وزیر ورزش و جوانان

نواب رئیس بانوان فدراسیون ها در آخرین نشست هم اندیشی روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداختند.



به گزارش مجله خبری، نشست هم اندیشی پایانی سال ۱۴۰۰ روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان ، نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی هم حضور داشتند که به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداختند.

کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز، حمایت وزیر ورزش و جوانان و دکتر کاظمی پور از فرایند توسعه در ورزش بانوان کشور را ستود و خواستار استمرار توجه و حمایت عادلانه از نواب رئیس بانوان بویژه در راستای بدست آوردن کرسی های بین المللی شد .

امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته خواستار هماهنگی روسای هیات های استانی و نواب رئیس بانوان فدراسیون ها برای معرفی نایب رئیس بانوان در مجمع انتخاباتی استان ها شد و این اتفاق را زمینه افزایش کارایی و اثربخشی ورزش بانوان در استان ها دانست .

او همچنین درخواست کرد که نشست ویژه ای بین نواب رئیس فدراسیون ها و وزیر ورزشی جوانان برگزار شود.

کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به توانمندی نواب رئیس بانوان فدراسیون ها گفت: در اعزام به بازی های آسیایی ، بهترین گزینه ها برای سرپرستی تیم های بانوان ، نواب رئیس فدراسیون ها هستند .

انتهای پیام //


پست های مرتبط