پیروزی بلندقامتان کردستانی در گام نخست

تیم بسکتبال بانوان شیدای کردستان در دیدار نخست از دور رفت لیگ دسته یک بانوان کشور توانست میهمان خود راست کردار بندر انزلی را شکست دهد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ دسته یکم بانوان کشور در شهرهای مختلف آغاز شد.

تیم بسکتبال بانوان کبابی شیدای کردستان که در گروه چهارم(D) با تیم های رشیدی کرمان، هیات بسکتبال یزد و خانه بسکتبال آبادان هم گروه بود در دور پایانی مرحله مقدماتی که به میزبانی یزد برگزار شد با شکست حریفان خود به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله پلی آف صعود کرد.

با اعلام فدراسیون بسکتبال مسابقات پلی آف گروه چهارم به میزبانی سنندج و بین تیم های کبابی شیدای کردستان و راست کردار بندر انزلی برگزار می شود.

این مسابقات از امروز چهارشنبه در سالن آزادی سنندج آغاز شد و نماینده کردستان در دیدار رفت موفق شد میهمان خود را با نتیجه 79 – 45 شکست دهد.

دیدار برگشت این رقابت ها روز جمعه 20 اسفندماه بین تیم شیدای کردستان و راست کردار بندر انزلی برگزار خواهد شد و بلندقامتان کردستانی در صورت پیروزی در دیدار برگشت به جمع 8 تیم برتر راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است؛ «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در حاشیه این دیدار به همراه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، رئیس هیات بسکتبال استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آزادی شهر سنندج حضور پیدا کردند و رقابت بلندقامتان تیم کبابی شیدای کردستان را در مقابل تیم راست کردار بندر انزلی از نزدیک نظاره کردند.

استاندار کردستان در این دیدار با حضور در جمع بانوان بسکتبالیست کردستانی حمایت همه جانبه مسئولین استان را از حوزه ورزش به ویژه رشته بسکتبال اعلام کرد.

انتهای پیام

پست های مرتبط