تقدیر از رئیس آموزش و پرورش مریوان

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان طی مراسمی از زحمات و همکاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان مریوان در پیشرفت احداث مدرسه بهاران مریوان تقدیر و تشکرکردند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ خلیل رنجبر طی مراسمی با حضور در آموزش و پرورش شهرستان مریوان از زحمات و همکاری آقای محمد رضا وینسفهانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مریوان در راستای پیشرفت احداث مدرسه 12 کلاسه بهاران با اهدای هدیه و لوح تقدیر از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

رنجبر ضمن قدردانی گفت: مدرسه 12 کلاسه مریوان که با پیگیریهای آقای وینسفهان ریاست محترم آموزش و پرورش مریوان علیرغم کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی هم اکنون با 80درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.

رنجبر خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ابتدای سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از خواسته‌ها و نیازهای اصلی دانش آموزان امکان استفاده از فضاهای مناسب آموزشی است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

رنجبر بعد از دیدار با رئیس آموزش و پرورش مریوان، بازدیدی از مدارس و مراکز اختلالات یادیگیری شهرستان مریوان به عمل آوردند؛ در این بازدید ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید، به بیان اهداف آموزش و پرورش استثنایی پرداختند و به سوالات همکاران در زمینه های مختلف پاسخ دادند.

در پایان بازدید ضمن تقدیر و تشکر از همکاران مدارس استثنایی و مراکز اختلالات یادگیری، از خانم سارا شریفی نفردوم الگوهای برتر تدریس، اختلالات یادگیری، به رسم یادبود هدیه ای اهدا شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط