گردهمایی روسای هیات های ورزشی استان مازندران با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه وزارش ورزش و جوانان در ساری

با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ، نشست تخصصی روسای هیات های ورزشی مازندران در ساری برگزار شد



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مجله خبری از مازندران ، در این گردهمایی، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش جوانان طی سخنرانی خود اظهار کرد: می‌دانیم که در حال حاضر مشکلات خیلی زیاد است و تک تک شما روسای هیأت‌ها در جایگاهی هستید که می‌توانید بسیار تاثیرگذار باشید.

وی ضمن انتقاد از گلایه‌های‌ برخی روسای هیأت‌ها، گفت: با وجود خیل عظیمی از افتخارات در مازندران مشکلاتی زیادی وجود دارد ولی باید قدر خودتان و استعدادهایتان را بدانید.

پولادگر بیان کرد: استعدادها و نخبه‌های زیادی در ورزش مازندران هستند که همه نعمت‌های خداوند هستند.

وی درباره قوانین موجود هم صحبت کرد و گفت: می‌دانیم برخی قوانین مشکل دارد ولی قوانین قابل اصلاح است،مثل این قانون که گفته شده بود رئیس هیأت‌ها حتما باید در مرکز استان باشد.

پولادگر ادامه داد: وقتی شهرها در مازندران به هم نزدیک است چه دلیلی دارد، رئیس هیأت حتما در مرکز استان باشد!؟

وی از مشکلات در بازرسی هیأت‌ها گفت و افزود: در حوزه بازرسی هیأت‌ها مشکلات زیادی داریم که این ندانستن‌ها جهل به قانون است. جهل به قانون رافع شماها نیست. وقتی در این جایگاه هستید باید تمام قوانین را بدانید.

پولادگر از شرط جدید در سال جدید برای انتخاب روسای هیأت‌ها گفت و بیان کرد: یکی از شروط سال جدید برای روسای هیأت‌ها این است که دوره مدیریت هیأت‌های ورزشی را گذرانده باشند. وی از خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت و اظهار کرد: مفهوم باشگاه‌داری را در کشور نمی‌دانیم. باشگاه‌های بزرگ کشور هنوز باشگاه نشده‌اند‌ و فقط تیم‌داری می‌کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: تابلو حرفه‌ای بودن داریم ولی اصلا حرفه‌ای نیستیم.

مفهوم باشگاه‌داری این است که متولی باشگاه، باشگاه‌داران باشند نه ارگان دیگر و باید برای رسیدن به این مهم با عظمی راسخ و بی وقفه تلاش کنیم .

شایان ذکر است دکتر نصرالله پریچهره مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونهای وزارت ورزش ، دکتر عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان ، و حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از دیگر حاضران در این جلسه بودند

انتهای پیام


پست های مرتبط