۸۰ جوان برتر البرز در حوزه های مختلف تقدیر می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از اجرای مجله خبریمه های متنوع به مناسبت هفته جوان در سطح استان البرز خبر داد و گفت: ۸۰ جوان برتر استان در بخش های مختلف در این هفته تقدیر می شوند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز؛ مجتبی جانعلی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان، مجله خبریمه های اداره کل برای این هفته را تشریح کرد.

وی با بیان این که " هفته جوان فرصتی مغتنم برای خدمت بیشتر به جوانان است " گفت: جوانان چشم چراغ کشور و آینده سازان این مرز و بوم هستند و شایسته است که تمام مدیران و مسئولان کشور در هر سازمان و ارگانی که مشغول به خدمتند، نسبت به جوانان احساس مسئولیت کرده و برای رفع مسائل و مشکلات این قشر مهم و اثرگذار تلاش کنند.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچون گذشته، مجله خبریمه های ویژه ای را برای هفته جوان تدارک دیده و پیش بینی کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به این مجله خبریمه ها گفت: ادای احترام و غبار روبی مزار شهدای نقاط مختلف استان، برگزاری همایش هایی همچون کوهنوردی، درختکاری و پاکداشت طبیعت، اجرای جشن بزرگ ولادت حضرت علی اکبر (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) و ... از جمله این مجله خبریمه ها است.

وی اضافه کرد: همچنین جشن بزرگ " نه به چهارشنبه سوزی " نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

جانعلی با اشاره به نشست های تخصصی هفته جوان عنوان کرد: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ریاست استاندار، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستانها به ریاست فرمانداران و همچنین نشست آزاد اندیشی با جوانان استان از دیگر مجله خبریمه های این هفته خواهد بود.

وی با بیان این که " در هفته جوان طی مراسمی از 80 جوان برتر استان در حوزه های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد "، تصریح کرد: مراکز روانشناسی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این هفته بصورت رایگان به جوانان سراسر استان خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام


پست های مرتبط