با عزم جدی و جهادی مشکلات را پشت سر گذاشتیم

اختتامیه جشنواره «صدای تولید، قهرمان تولید» به میزبانی رادیو اقتصاد 18 اسفند در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.



به گزارش مجله خبری، جشنواره «صدای تولید، قهرمان تولید» با هدف رقابت مجله خبریمه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد و معرفی کارآفرینان برتر با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، علی بخشی‌زاده معاون صدا و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان ایرانی برگزار شد.

پیمان جبلی در این مراسم با اشاره به شرایط موجود اقتصادی گفت: شرایط اقتصادی در سالی که پشت سر گذاشتیم چندان مطلوب مردم ایران نبود اما در پس سختی ها گشایش هایی وجود دارد.

وی افزود: مردم ایران با عزم جدی و جهادی و با اتکا به توانمندی های تولید داخلی و تکیه بر شعار سال مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید که رهبر معظم انقلاب سال هاست آن را در حوزه اقتصاد بیان می‌کند، بحران اقتصادی را پشت سرگذاشتند و امیدواریم در سال آینده به ویژه در حوزه صادرات و درآمد های کشور شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: نباید مشکلات اقتصادی را فقط به تحریم گره زد بلکه در صورت گشایش و تعامل اقتصادی در دنیا رشد و پیشرفت اقتصاد ما نیز قابل توجه خواهد بود.

جبلی با اشاره به همت و توان مجله خبریمه‌سازان و تولیدکنندگان اقتصادی گفت: نباید این‌طور به نظر بیاید که اگر درها را به روی ما ببندند و پنجره ها را مسدود کنند ما دچار خفگی و تنگی

نفس می‌شویم. شما نشان دادید با استعداد خود و اراده و قدرت جهادی‌تان افسران خط مقدم اقتصاد هستید.

وی افزود: علی‌رغم جنگ اقتصادی، شاهد مواهب و نعمات الهی در کشور هستیم. بی‌شک وجود منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی و گسترده کشور ظرفیت و توان اقتصادی کشور را بالا خواهد برد و مسیرپیشرفت و برون رفت از مشکلات به مدد الهی هموار خواهد شد.

***

شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا نیز در سخنانی گفت: قدرت رسانه در بحث اقتصاد را نمی توان نادیده گرفت همچنان که نقش مردم به عنوان موتور محرک اقتصاد مقاومتی غیر قابل انکار است.

وی افزود: در این مسیر نباید از ظرفیت عظیم رسانه غافل شد و رادیو همواره امیدبخش و راهگشا در موضوعات اقتصادی بوده‌است.

مظفری با اشاره به تولیدات مؤثر در حوزه اقتصادی در رادیو بیان کرد: صدای مردم باید از این رسانه شنیده شود و هدف اصلی رسانه در این دوره این است که رسانه تبدیل به ظرفیتی برای شنیدن صدای مردم شود .

وی افزود: ما زبان گویای کسانی هستیم که صدایشان شنیده نمی‌شود و همراهی با مطالبات مردم از اهداف رسانه ملی برخاسته است.

قائم مقام معاون صدا با اشاره به جشنواره «صدای تولید، قهرمان تولید» گفت: ایده و محتوای اغلب مجله خبریمه های اقتصادی توجه به موضوع تولید و طرح مسائل تولید در داخل کشورا است و اکنون نیز مجله خبریمه هایی برگزیده می‌شوند که موضوعات اقتصادی را به خوبی طرح و تبیین کرده‌اند و دانش اقتصادی جامعه تولید کنندگان و حتی عموم مردم را ارتقاء داده‌‌اند.

در ادامه این مراسم از مجله خبریمه برگزیده شده در حوزه تولید قدردانی شد.

در بخش مجله خبریمه های ترکیبی جایزه اول به معصومه کیانی از رادیو ورزش برای مجله خبریمه «فردا روشن است»، جایزه دوم به زهرا بحریه از رادیو گفت‌وگو برای مجله خبریمه «ضرب سکه» وجایزه سوم به لیلا امید یگانه از رادیو اقتصاد برای مجله خبریمه «فوریت‌های اقتصادی» تعلق گرفت.

در بخش مجله خبریمه‌های مستند گزارشی جایزه اول به نازنین کتابچی از رادیو اقتصاد برای مجله خبریمه «پرونده»، جایزه دوم به حمید نجاتی از رادیو معارف برای مجله خبریمه «پنجره» وجایزه سوم به صادق داوری‌فر از رادیو تهران برای مجله خبریمه «اختیاریه» تعلق گرفت.

در این جشنواره جایزه بخش مجله خبریمه گفت‌وگو محور به سهیلا باقری از رادیو سلامت برای مجله خبریمه «نیم‌نگاه» و جایزه مجله خبریمه روایت داستانی به شکل مشترک به شهرام جهانبازی از رادیو اقتصاد وپریا جمالیان از ایرانصدا برای مجله خبریمه «ثروتمند کوچک» تعلق گرفت. همچنین جایزه بخش مجله خبریمه مسابقه‌ای به مسابقه دوراهی به رضا عزتی تهیه کننده رادیو صبا تعلق گرفت.

قدردانی از کارآفرینان برتر اقتصادی پایان بخش این مراسم بود. در این بخش عملکرد کار آفرینان و تولید کنندگانی که در سال 1400 توانستند بیش از 10 هزار فرصت شغلی ایجاد کنند مورد ارزیابی قرار گرفت و حسین مصطفی زاده خویی، رسول محمدی، کاوه خداپرست رسولی، سید محمد حسین زینلی، احمد جلیلی و ابوالفضل پایداری مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام //


پست های مرتبط