استاندار همدان: از طرح بازسازی آستان مقدس حیقوق نبی(ع) تویسرکان حمایت می‌شود

استاندار همدان گفت: از طرح بازسازی و احیای آستان مقدس حیقوق نبی(ع)، در شهرستان تویسرکان حمایت می‌شود.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه هماهنگی توسعه و بازسازی آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) با تاکید بر اینکه از مجله خبریمه‌های توسعه‌ای در شهرستان تویسرکان حمایت می‌شود افزود: طرح بازسازی آستان قدس حیقوق نبی(ع) باید در شان و منزلت این پیامبر باشد.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری باید به آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع)، به عنوان یک میراث دینی و فرهنگی توجه ویژه‌ای شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه این آستان مقدس حیقوق نبی (ع) نیازمند یک مجله خبریمه دقیق است تا بتواند هم در سطح ملی و هم جهانی معرفی شود تصریح کرد: فضای این آستان مقدس باید به‌گونه‌ای بازسازی شود که فضایی معنوی باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در خدمت به اعتقادات و ارزش‌های دینی به ویژه آستان مقدس حیقوق نبی باید تلاش شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: از همه مجله خبریمه‌ها و طرح‌های مجله خبریمه‌ریزی شده فرماندار تویسرکان حمایت می‌شود چراکه با توجه به ظرفیت‌های شهرستان تویسرکان، مستعد انجام و اجرای مجله خبریمه‌های توسعه‌ای استانی و کشوری است.

وی تصریح کرد: با توجه به تمدید مجله خبریمه ششم توسعه یک مجله خبریمه‌ یک‌ساله برای استان مبتنی بر مجله خبریمه ششم توسعه تدوین شده که تا پایان سال جاری ابلاغ خواهد شد و رشد ۷/۲ درصدی سهم تکلیفی استان نیز در آن مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد: در آینده برای بازدید ویژه از صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان تویسرکان، به این شهرستان سفر کند.

«علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان روز جمعه با هدف بررسی مسائل و تسریع روند توسعه تویسرکان به این شهرستان سفر کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط