1401 سال پرشغلی برای استان البرز خواهد بود

سرپرست اداره کل تعاون ،کارو رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اخبار نوید بخش اشتغال برای سال جدید گفت : سال 1401 انشالا سال پر شغلی خواهد بود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، عبدالله دارایی اظهار کرد: در سال جدید صنایع سبک و سنگین ورود خواهند کرد و قرار است تسهیلات داده شود و کارخانجات جدید افتتاح گردد و شغل ها و نیروی کار به استان اضافه شود لذا در این مسیر باید کاریابی ها با هم ارتباط خود را حفظ کنند و بحث های اموزشی و مهارتی را در دستور کار قرار دهند .

وی با اشاره به هم افزایی وتعامل موثر کاریابی های استان با اداره کل در خصوص اشتغال کارجویان گفت:هم افزایی و تعامل مناسب بین اداره کل و کاریابی ها می تواند منجر به پیشرفت فرایندها در روند معرفی کارجویان به مشاغل گردد و هدف اصلی این جلسات نیز شناسایی فرصتها و ظرفیت های استان برای اشتغال است.

دارایی تاکید کرد : کاریابی ها از ظرفیت آموزش مهارت فنی در فعالیت خود برای آموزش نیروهای کار بی تجربه و بدون مهارت برای کارجویان بی مهارت استفاده نموده حتی فرصتهای آموزشی با قرار داد با فنی حرفه ای برای اموزش کارجویان برای معرفی به صنایع ایجاد نمایند.

سرپرست اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان در ادامه در خصوص سفر رئیس جمهور به استان موارد را به کاریابی ها یاد آور شد و جهت حضور کاریابی های فعال در میز ارتباط مردمی سفر رئیس جمهور برای تسهیل در فرایند اشتغال زایی مراجعان به میز ارتباطات مردمی در ایام سفر رئیس جمهور مواردی را مطرح کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط