جوانگرایی در پیشبرد و تحقق جامعه اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان را به تمامی جوانان کشور و استان کردستان تبریک گفت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ همزمان با آغاز دومین هفته جوان در سال 1400 "حامد جولائی" پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

21 اسفند ماه در تقویم امسال به عنوان آغاز دومین هفته جوان است، فرخنده سالی که دو هفته جوان را در خود جای داده است.

جوانان یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند که رشد و پیشرفت جامعه در گرو تلاش های آنان بوده و توسعه کشور به همت این بخش مهم رقم می خورد.

جوانان ایران اسلامی الگو و اسوه جوانی و جوانمردی هستند و رفتار و طینت پاک پیامبر اسلام را سرلوحه خود قرار داده اند و با توکل بر ذات خداوند عمل می کنند.

اهمیت جایگاه جوانان در پیشبرد جامعه اسلامی در کشورمان به خوبی در بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی مشهود است و جوانان باید با تاسی بر بیانات روشن رهبر فرزانه خود راه پیشرفت میهن اسلامی را در پیش بگیرند.

جوانان این مرز و بوم در عرصه های خدمت رسانی، جان فشانی و ایثارگری همیشه ثابت کرده اند که پای کار هستند و صحنه های زیبایی را در عرصه های گوناگون جهاد به نمایش گذاشته اند که برپایی پویش ملی همت جوانان ، کمک مومنانه به دستور رهبری در سراسر کشور توسط این جوانان برومند راه اندازی شد و به واسطه آن گام های بلندی برای ریشه کن شدن فقر در کشورمان برداشته شد.

جوانانی که نور امید و دلگرمی به آینده روشن را در دل مردم روشن می کنند و با فداکاری های مثال زدنی شان این باور را که می توان به جوانان اعتماد کرد و کارهای خطیر مملکت را به آنها سپرد به اثبات رسانده اند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به تمامی جوانان ایران زمین و به ویژه جوانان شایسته کردستانی، پیروزی در میادین مختلف، توفیق در کارها و سربلندی آنان را در تمامی عرصه های تلاش و کوشش از خداوند منان خواستارم.

سال ۱۴۰۰ بر اساس تقویم دارای دو هفته جوان است که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شد و دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می شود و در روز ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

انتهای پیام


پست های مرتبط