100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستانهای قزوین خریداری شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امسال 100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خریداری و نصب شده است.



به گزارش خبرنگار اجتماعی مجله خبری از قزوین؛ عبدالله کشاورز در این باره اظهارداشت: با توجه به افزایش مراجعان بیمارستانها و مراکز درمانی در استان یکی از دغدغه های مردم و مسئولان دانشگاه تامین نیازهای پزشکی بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم بخشی از این نیازها را تامین کنیم.

وی بیان کرد: در کنار فرسودگی برخی مراکز درمانی و بیمارستانها با کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی هم مواجهیم که برای خریداری این امکانات اقدام شده است.

کشاورز تصریح کرد: امسال بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای افزایش خدمات درمانی دولتی و بهسازی خدمات درمانی دولتی وابسته به تجهیزات پزشکی در سطح استان خریداری و تامین شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: خرید تجهیزات MRI مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی، سی تی اسکن مراکز آموزشی درمانی بوعلی سینا و شهیدرجایی، افزایش تخت های ویژه در بیمارستانهای ولایت و بوعلی سینا شامل ونتیلاتور، مانیتور و تخت ویژه، از جمله تجهیزات خریداری شده در سال جاری است.

وی گفت: افزایش تعداد دستگاههای اکسیژن ساز در مراکز درمانی تابعه، خرید دستگاه آندوسونوگرافی مرکز ولایت، اکو‌کاردیوگرافی، سونوگرافی و تجهیزات بخش ویژه اطفال مرکز آموزشی درمانی قدس، تحویل تجهیزات آزمایشگاهی شامل اتو آنالایزر و سل کانتر به مراکز تابعه و تجهیزات پزشکی بیمارستان رحیمیان از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی برای تامین تجهیزات و خدمت رسانی بهتر به مردم است.

کشاورز اظهارامیدواری کرد با تامین این تجهیزات زمینه خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت بیماران و شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام


پست های مرتبط