ترویج فرهنگ اقامه نماز نیازمند استفاده از خلاقیت جوانان و روشهای نوآورانه است

استاندار قزوین گفت: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز و افزایش تأثیرگذاری در جامعه لازم است از ابتکار و خلاقیت جوانان و روشهای نوآورانه استفاده شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در دیدار با روسای ستاد اقامه نماز چهار استان کشور اظهار داشت: در موضوع نماز باید ضمن دوری از کارهای کلیشه ای و قدیمی با ظرافت و دقت بیشتری عمل کرد تا به نتیجه رسید.

استاندار قزوین اضافه کرد: رویکرد دولت انقلابی، عقلانی و خردمندانه است و در همه امور بایستی با دقت عمل کنیم تا نتایج بهتری داشته باشیم.

اعلایی یادآورشد: برای ورود به فضای عقلانیت و خردمندی باید از کلیشه ها عبور کرد و با استفاده از ابتکار و خلاقیت‌ نسل جوان در مسیر اثرگذاری بیشتر گام برداشت.

وی گفت: اقامه نماز بدون تردید رفتاری فراتر از خواندن نماز است زیرا با اقامه نماز می توانیم امیدوار باشیم که ضمن دوری از گناه و تخلف در افراد شاهد کاهش فساد و رذیلت های اخلاقی در جامعه نیز باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: هر اقدامی اگر از درایت، خلاقیت، هوشمندی و اخلاص به دور باشد فایده ندارد و بهتر است انجام نشود به همین دلیل وظیفه مسئولان ستاد اقامه نماز در این عرصه بسیار خطیر و حساس است.

اعلایی اظهارداشت: برگزاری همایش ها در بزرگداشت یک موضوع، امروز دیگر کلیشه ای شده و دستاوردی ندارد و باید این سوال در ذهن خطور کند که آیا این بهترین روش ترویج نماز است یا روش‌های دیگری هم می‌تواند در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین اظهار داشت: برای ترویج نماز در جامعه یکی از راهکارهای پیشنهادی حمایت از ائمه جماعات موفق استان است، زیرا گاهی اوقات عملکرد یک امام جماعت موفق تأثیرگذاری بیشتری از برگزاری یک همایش دارد.

انتهای پیام


پست های مرتبط