540 اصله نهال مثمر در ورزشگاه شهید مفتح همدان کاشته شد

هم‌زمان با دومین روز از «هفته جوان» و «روز بزرگداشت شهدای گران‌قدر» با حضور مدیران کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفاظت محیط‌زیست استان همدان 540 اصله نهال مثمر در ورزشگاه شهید مفتح همدان کاشته شد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از همدان، پیش از ظهر یکشنبه با حضور حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان، مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن جعفری نژاد بسطامی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان همدان و هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و مدال‌آوران استان 150 اصله نهال مثمر به یادبود شهدای گران‌قدر کاشتند.

حمید سیفی در این مراسم پس کاشت درخت در محوطه ورزشگاه شهید مفتح با اشاره به اینکه حفاظت و حراست از محیط‌زیست وظیفه همگانی برای همه آحاد جامعه است، گفت: مقام معظم رهبری بر نهادینه شدن این فرهنگ تاکید ویژه دارند لذا باید با تمام توان نسبت به تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: مجموعه شهید مفتح ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه فضای سبز دارد امیدواریم با مجله خبریمه‌ریزی مدون بتوانیم سالانه نسبت به توسعه فضای سبز در این مجموعه اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن قدردانی از زحمات هیئت دوومیدانی استان همدان و همچنین دستگاه‌های یاری‌دهنده در اجرای این مهم، گفت: همکاری و هماهنگی با اداره منابع طبیعی برای گسترش درخت‌کاری و حفظ منابع طبیعی بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه نیز تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترکی نیز بین دو دستگاه منعقد شده است.

انتهای پیام


پست های مرتبط