زمان دسترسی به خدمات حمایتی بهزیستی در البرز کاهش می‌یابد

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: کاهش زمان دسترسی جامعه هدف به خدمات حمایتی بهزیستی یکی از راهبردهای سال آینده این اداره کل محسوب می شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: توسعه ارتباطات برون سازمانی با دستگاهها و نهادهای دولتی، حاکمیتی و غیردولتی،افزایش سطح کمی و کیفی مأموریت ها یا مجله خبریمه های اجرایی مبتنی بر اصل کرامت انسانی و تقویت رضایتمندی جامعه هدف وکمک به حل مسائل جامعه از طریق ابتکارات و نوآوری های فرهنگی و اجتماعی و فضای تکنولوژی و فناورهای نوین از دیگر رویکردهای بهزیستی البرز برای سال آینده محسوب می شود.

این مسئول تصریح کرد: ابتکارات و خلاقیت های نوآورانه باید در متن کار دخیل شود علی الخصوص در حوزه جلب مشارکت های مردمی لازم است کار براساس تکنولوژی انجام شود و از شیوه های نوین در جهت افزایش سرمایه و اعتماد اجتماعی استفاده شود.

وی جلب حداکثری مشارکت های مردمی یا گروههای جهادی را دیگر راهبرد البرز در سال آینده برشمرد و گفت: در حال حاضر ۴۰۰ گروه جهادی فعال در استان البرز مشغول به فعالیت هستند و علی رغم این که نهادهای موجود برای بهزیستی ظرفیت بسیار مناسبی هستند اما در حوزه جلب مشارکت ها بهره گیری مطلوبی صورت نگرفته که نیاز است این مهم در دستور کار قرار گیرد و با تحولی اساسی از شکل سنتی خود خارج شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز دیگر راهبرد این اداره کل در سال آینده را نظارت، ارزیابی مستمر و رصد فعالیت ها بر اساس انتظارات سازمانی و استانی عنوان کردو گفت: بحث نظارت بسیار با اهمیت است بنابرین لازم است اصلاح امور و رصد فعالیت ها در دستور کار قرار گیرد تا نگاه منفی متوجه بهزیستی نباشد.

انتهای پیام


پست های مرتبط