دوازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) در تبریز برگزار شد

دوازدهمین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیر کل ورزش و جوانان استان در تبریز برگزار شد.



به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مجله خبری در آذربایجان شرقی، عابدین خرم استاندار استان آذربایجان شرقی در این جشنواره ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز ملی جوان و آرزوی سلامتی برای جوانان نخبه استان گفت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ما بی نظیر بودند، در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نگذاشتند دشمن به مملکت ما چپ نگاه کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: بعد از سالها تلاش مجله خبریمه ای شروع کردند برای نابودی دین اسلام و در همین خصوص داعش و النصره را وارد میدان کردند اما باز هم این جوانان باغیرت بودند که در سوریه و عراق در مقابل داعشی ها ایستادند و نقشه ها و حیله های دشمنان را نقش بر آب کردند.

خرم اشاره کرد: جوانی که روحیه ابتکار و خلاقیت داشته باشد به جاهای بزرگی خواهد رسید و باید ریسک پذیری برای گذر از مشکلات مختلف داشته باشد و قطعا مشکلاتی به وجود نخواهد آمد و در همین راستا جوانانی هم داریم که رفتاری برعکس دارند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: بزرگترین عامل شکست جوانان ما این است که خود باوری ندارند و توصیه من برای جوانان عزیز این است که باید در گفتمان ، از اخلاص، صمیمیت و گذشت حمایت کنند و از گفتمان ظلم، ذلت و شکست دوری کنند.
انتهای پیام


پست های مرتبط