توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در تیپ 316 زرهی قهرمان در جریان است

جانشین تیپ 316 زرهی قهرمان همدان، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در تیپ 316 زرهی قهرمان در جریان است.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از همدان، سرهنگ جعفر رشنو در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور مسئول تربیت‌بدنی تیپ و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: تیپ 316 زرهی قهرمان از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی دارای پتانسیل‌های خوبی است اما در بحث تجهیزات ورزشی نیازمند حمایت دستگاه ورزش و جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه بحث ورزش در تیپ 316 در دو بخش همگانی و قهرمانی در دست اجرا است، گفت: در بحث اعزام به مسابقات و همچنین میزبانی برخی مسابقات داخلی نیروهای مسلح نیز فعالیت داریم.

جانشین تیپ 316 زرهی قهرمان با تاکید بر اینکه پادگان تیپ ۳۱۶ زرهی از ظرفیت جوانان و مؤمن و انقلابی برخوردار است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های مشترک بین ورزش و جوانان استان و تیپ 316 بتوانیم نسبت به توسعه ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی توفیقات خوبی را برای استان کسب کنیم.

فعالیت بیش از 6 رشته ورزشی در تیپ 316 زرهی قهرمان همدان

در ادامه نیز سرهنگ حقی زاده، مسئول تربیت‌بدنی تیپ 316 زرهی قهرمان همدان با بیان اینکه حضور شما در رأس ورزش استان تحولات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف رقم‌زده است، گفت: ورزش و آمادگی جسمانی در نیروهای مسلح یکی از مهم‌ترین موضوعات است که خوشبختانه سلسله‌مراتب فرماندهی توجه ویژه‌ای به آن دارند.

وی با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا در بحث ورزش در سنین مختلف، گفت: میانگین سنی سربازان وظیفه ما سن 19 سال است لذا در تلاش هستیم بتوانیم در بحث موارد فرهنگی و ورزشی برای تعالی این عزیزان اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم.

مسئول تربیت‌بدنی تیپ 316 زرهی قهرمان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر رشته‌های پرطرف‌دار کشتی، فوتبال، فوتسال، جودو، تنیس‌روی‌میز، کوهنوردی و غیره در تیپ و منازل سازمانی فعال است، گفت: تیپ 316 زرهی همدان در مسابقات کشور سه دوره عنوان قهرمانی کسب کرده است لذا می‌طلبد با توجه ویژه‌تر نسبت تعمیق فعالیت‌های ورزشی تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در بحث مهارت‌آموزی سربازان با وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه داریم، گفت: تمام تلاش بر این است که محیطی امن، آرام و سالم برای جوانان کشور در دوران خدمت مقدس سربازی فراهم کنیم.

حقی زاده با اشاره به اینکه باهدف ارتباط‌گیری مؤثر با سربازان دیدار چهره‌به‌چهره و گفتگوی مستمر داریم، گفت: در دهه میثاق امت با ولایت و همچنین دهه مبارک فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی متعددی بین سربازان و پرسنل برگزار شده و تشویقی‌های خوبی از طرف فرماندهی محترم پادگان، جانشین و سلسله‌مراتب فرماندهی برای برگزیدگان در نظر گرفته و اعطا شده است.

وی در پایان از تدارک مجله خبریمه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی ویژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم میزبان شما در این مسابقات باشیم.

انتهای پیام


پست های مرتبط