منابع انسانی بسیار غنی از ثروت‌های استان فارس محسوب می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: استان فارس استان برتر و در قله قرار گرفته و منابع انسانی بسیار غنی در فارس از ثروت‌های این استان است که در سطح کشور دارای مسئولیت‌های مختلف درخشان هستند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از فارس، عبدالعلی کریمی با بیان اینکه استان فارس ۱۵ درصد گاز کشور را تامین و خطوط اصلی گاز کشور از استان فارس عبور می‌کند، گفت: امیدواریم وزارت نفت عنایت خاص به صنعت گاز استان داشته باشند چراکه یکی از اصلی‌ترین موتورهای محرکه صنعت و ثروت کشور گاز است و کار شما بسیار ارزشمند و مورد تقدیر است.
کریمی با بیان اینکه استان فارس یک استان کشاورزی است اما منابع آبی به شدت رو به تحلیل رفته افزود: روزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم تولید می‌شد که امروز به ۷۰۰ هزار تن رسیده به این دلیل که منابع آبی رو به تحلیل است پس استان باید به سمت صنعتی شدن برود.
معاون استاندار فارس با بیان اینکه اقدامات خوبی در صنعت انجام شده اما بسیار ضروری و لازم است که سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در صنعت انجام شود، بیان کرد: پتروشیمی‌ها در استان رو به پیشرفت است و برای گازرسانی این واحدها و صنایع مرتبط با آنها باید اقدام کرد.
کریمی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد صنعتی برویم، عنوان کرد: با توجه به وضعیت کشاورزی استان در جهت صنعتی شدن باید قدم برداریم و امروز ۹۵ درصد از شهرهای استان و ۹۹.۲ درصد از روستاهای استان گازرسانی شده است.
وی با بیان اینکه ۳۲ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی شده است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تولید گاز همچنین سرمایه‌‌گذاری اجتماعی در روستاها و شهرها باید مورد توجه باشد.
انتهای پیام

پست های مرتبط