سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارد/ کادر فنی تیم ملی با انگیزه است

کارشناس هندبال گفت: تیم‌های شهید شاملی و سپاهان که جزو دو تیم اول بودند طبیعتا شرایط بهتر و حتی آسان‌تری برای رسیدن به فینال و در نهایت قهرمانی دارند.



ایرج رضایی، کارشناس هندبال، درباره ارزیابی خود از چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری اظهار کرد: مسابقات لیگ با وارد شدن به مرحله پلی آف حساسیت بیشتری به خود می گیرد. این حساسیت به دلیل اینکه این دوره بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، قطعا دو چندان خواهد بود. چهار تیم موفق شدند مجوز حضور در این مرحله را به دست بیاورند که از دید من هر چهار تیم شایستگی قهرمانی را دارند چون جزو بهترین‌های لیگ امسال بودند.

وی افزود: تیم های شهید شاملی و سپاهان که جزو دو تیم اول بودند طبیعتا شرایط بهتر و حتی آسان تری برای رسیدن به فینال و در نهایت قهرمانی دارند اما وضعیت مس کرمان و ذوب آهن هم امیدوار کننده است. البته از بین این چهار تیم ذوب آهن شرایط سخت‌تری دارد چون تعدادی بازیکن مصدوم دارد که می‌تواند روی نتیجه نهایی اثرگذار باشد.

پیشکسوت هندبال درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ امسال توضیح داد: این فصل لیگ خوبی را سپری کردیم ولی آنچه مسلم است این است که هرچقدر لیگ ما با کیفیت‌تر باشد، تیم ملی بهتری را هم خواهیم داشت. بنابراین هرچقدر برای کیفیت لیگ تلاش شود بازهم جا دارد تا بتوانیم لیگ مناسب تری را داشته باشیم. در دو سال اخیر به دلیل کووید 19 مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد در حالی که لیگ هندبال باید به صورت رفت و برگشت باشد. در این دو سال تعداد بازیکن‌های آسیب دیده بالا رفت و طبیعتا از کیفیت مسابقات هم کاسته شد.

رضایی درباره کادر فنی جدید تیم ملی گفت: وسلین وویوویچ از بازیکنان و مربیان مطرح هندبال است. رزومه و کادر خوبی دارد و احساس می شود که بسیار برای همکاری با انگیزه است. این موارد نویدبخش روزهای خوبی برای هندبال است اما فراموش نکنیم که دو رویداد مهم بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو را در پیش داریم. شرایط بازی های آسیایی بسیار متفاوت است و اکثر کشورهای مطرح حضور خواهند داشت و قطعا شبیه به مسابقات قهرمانی آسیا نخواهد بود. اگر به دنبال سکوی مسابقات هستیم باید از حالا مجله خبریمه ریزی کنیم و مسابقات خوبی را تدارک ببینیم.

انتهای پیام//



پست های مرتبط