افتتاح یک باب مدرسه ۳ کلاسه و کلنگ زنی مدرسه خیری در نرماشیر

در هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش یک باب مدرسه ۳ کلاسه افتتاح و یک باب مدرسه ۶ کلاسه در نرماشیر کلنگ‌زنی شد.



به گزارش مجله خبری؛ در هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور خیر نیکوکار آقای علی یوسف نژاد امام جمعه، فرماندار و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش مدرسه ۳ کلاسه خیری روستای عنایت آباد نرماشیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه افتتاح و لنگ زنی این پروژه ها گفت: مدرسه خیری مادر روستای عنایت آباد نرماشیر که امروز افتتاح شد، ۱۰۰ درصد خیر ساز است و به همت آقای علی یوسف نژاد با ۳ کلاس درس و ۲۵۰ متر مربع زیر بنای آموزشی و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و تحویل آموزش و پرورش نرماشیر شد.

عضو شورای فنی استان کرمان با اشاره به اینکه حضور خیرین مدرسه ساز در منطقه شرق استان تحسین برانگیز است، گفت: پروژه آموزشی ۶ کلاسه خیری امام سجاد نیز به همت موسسه خیریه امام سجاد (ع) با زیر بنای ۶۱۰ متر مربع عملیات ساختش در شهر نرماشیر آغازشد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این پروژه تا پایان اسکلت و سقف با مشارکت خیر نیکوکار ساخته می شود و تکمیل ساختمان آموزشی، حصار کشی و محوطه سازی ار اعتبارات نوسازی مدارس انجام می شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط