رئیسی کنار داغدیدگان آبادان/ تغییر ادبیات صبح جمعه‌ای در دولت سیزدهم

صبح امروز (جمعه 13 خرداد) رئیس‌جمهور با حضور در آبادان از محل حادثه متروپل و خانواده‌های داغدیدگان از این اتفاق ناگوار دیدن کرد.



به گزارش خبرنگار سیاسی مجله خبری، آیت‌الله رئیسی پس از سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی، امروز صبح بدون اطلاع قبلی خود را به متروپل آبادان رساند و از محل این حادثه دیدار و ابعاد این حادثه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.



همچنین رئیس‌جمهور به خانه داغدیدگان این حادثه رفت؛ آیت‌الله رئیسی پس از عرض تسلیت به خانواده جلیلیان که 4 عضو خود را در این حادثه سهمگین از دست داده‌اند، با تاکید بر برخورد عبرت آموز با عاملان این حادثه گفت: دولت اغماضی در این امر ندارد.

رییس جمهور سپس راهی مینوشهر خرمشهر شد و با خانواده صالحیان‌پور دیدار کرد. ملیکا و میترا صالحیان پور و فاطمه خلفی از اهالی مینوشهر در حادثه متروپل جان خود را از دست دادند.

پس از این دیدار، رئیس جمهور برای بررسی بهتر ابعاد این حادثه به نشست کمیته مدیریت بحران آبادان رفت؛ آیت الله رئیسی در این نشست با بیان اینکه خاطیان بدانند گذر زمان آنها را از مسوولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد، گفت: امیدوارم رسیدگی به روابط نا سالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی میدانی به این حادثه پیگیری شود.

در جریان این بازدید برخی از حاضران در محل و کارگران مشکل های خود را با رییس جمهور در میان گذاشتند و خواستار رسیدگی شدند.

رییس جمهور دقایقی قبل آبادان را به مقصد تهران ترک کرد.

این سفر و چندین بازدید دیگر توسط رئیس‌جمهور از موقعیت‌های خاص در صبح روزهای جمعه در حالی است که برخی فعالین سیاسی و افکار عمومی آن را با وقایع اتفاق افتاده در صبح جمعه دولت سابق که تصویر خوبی از همیاری و همدلی مسئولین با مردم بر جای نگذاشته است، مقایسه می‌کنند.

انتهای پیام/



پست های مرتبط