پرداخت بیش از 45 هزار مورد تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تأسیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در استان تاکنون 45933 مورد تسهیلات در سرفصل های مختلف به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.



به گزارش مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسـترش فرهنگ یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه و در نگاهی وسیع‌تر گره‌گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم جامعه، راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری و فرهنگ‌سازی جـهت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در زمینه دستگیری از نیازمندان همواره موردتوجه جدی مدیران کمیته امداد است، گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد باهدف ارائه خدمات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 1395 تأسیس شد.

مبشری با اشاره به اینکه گسترش، ترویج و توسعه سنت و فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه از رویکردهای راهبردی کمیته امداد در این صندوق است، اظهار کرد: از ابتدای تأسیس صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 45 هزار و 933 مورد تسهیلات با اعتبار 251 میلیارد و 496 میلیارد تومان در سرفصل های مختلف به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات در سرفصل های حمایتی مانند درمان و جهیزیه، خودکفایی، مسکن و فرهنگی پرداخت شده است.

مبشری گفت: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 1185 مورد تسهیلات در زمینه حمایتی، اشتغال، جهیزیه، ودیعه مسکن، حوزه مسکن و فرهنگی با اعتبار بیش از 12 میلیارد تومان به نیازمندان استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه طرح قرض ماندگار (کمک به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه) به‌منظور کمک به نیازمندان در صندوق امداد ولایت کمیته امداد اجرایی شده است،افزود: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده‌گذاری آنان به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

مبشری ضمن دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، گفت: از همه خیران نیکوکار می‌خواهیم که حتی با مبلغ جزئی و ناچیز این صندوق را حمایت کنند و با مشارکت در امر خیر دنیوی قرض ماندگار و همچنین سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، از ثواب اخروی قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام



پست های مرتبط