پیشینه فرهنگی غنی رشت/تدوین سند مشارکتی ما بین شورای رشت و اداره فرهنگ و ارشاد گیلان

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، به پیشینه فرهنگی قوی و غنی رشت اشاره و آن را موجب معطوف شدن نگاه های فرهنگی دانستند.



به گزارش مجله خبری از گیلان؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در دیدار با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تبریک مجدد به وی برای انتصاب در این جایگاه اظهار کرد: رضا ثقتی از نیروهای ارزشی رشت و استان گیلان است و برای وی در این جایگاه مدیریتی آرزوی توفیق دارم و آمادگی شورای رشت را با اداره کل ارشاد گیلان پیرامون مشارکت در مباحث فرهنگی اعلام می کنم .

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه رشت پیشینه فرهنگی قوی دارد که برای معطوف کردن نگاه فرهنگی بسیار جدی الزام آور است افزود: در کمیسیون فرهنگی شورای رشت بالغ بر بیست کارگروه تشکیل شده است و این نشان دهنده نگاه ویژه شورا به مباحث فرهنگی است.

وی با تاکید به اینکه شهر رشت برایمان همچون مادر عزیز است تصریح کرد: باید رشت را با تعامل و همدلی به جایگاه اصلی اش برسانیم و متاسفانه سالهاست که شهر رشت از جایگاه واقعی اش فاصله گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهر رشت علیرغم داشتن تمامی پتانسیل ها و پیشینه قوی در شرایط فعلی واقعا بیمار است گفت : علیرغم داشتن فرهنگ و پیشینه قوی و غنی در رشت ، متاسفانه در برخی ابعاد فاصله های فراوانی با استانداردها ایجاد شده است و مجموعه شورا و شهرداری رشت نیز در این مباحث بی تقصیر نبوده اند.

کارگرنیا به راه اندازی تالار مرکزی رشت اشاره کرد و گفت: پس از ورود مدیر کل جدید ارشاد گیلان ،شاهد راه اندازی این مجموعه بودیم و این اقدام بسیار مسرت بخش و موجب رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر شده است

انتهای پیام/



پست های مرتبط