قطع برق ادارات متخلف بعد از ساعت یک و نیم ظهر

سرپرست شرکت برق گلستان گفت: از امروز برق اداراتی که سیستم های سرمایشی آنان از ساعت یک و نیم ظهر به بعد روشن باشد قطع خواهد شد.



به گزارش مجله خبری از گرگان؛ سید احمد موسوی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: شرایط روز نشان می دهد اگر هر خانواری ۱۰ درصد مدیریت مصرف برق داشته باشد خیلی به کنترل شرایط کمک می کند.

موسوی افزود: ساعت ۱۲ تا ۱۷ اوج پیک مصرف است و باید فرهنگ سازی شود که در این ساعات از روشن کردن لوازم برقی خودداری شود.

وی اشاره کرد: وزیر نیرو شخصا به صورت روزانه ادارات را رصد می کند حتی استانداری ها را و حدود ۱۲ وزارتخانه در تهران به دلیل تخلف قطع شد و حتی در استان گلستان هم برق چند اداره قطع شد.

سرپرست شرکت برق گلستان خاطرنشان کرد: بحثی که شرکت برق را خیلی اذیت می کند سرقت است ، سال گذشته ۳۰ میلیارد و امسال تا الان ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برقی سرقت شده است که این‌ موضوع انرژی و وقت زیادی از شرکت برق گرفته است که در این رابطه دهیاری ها و شوراها خیلی می توانند کمک کننده باشند.

موسوی گفت: شرکت برق گلستان یک ریال اعتبار دولتی ندارد و درآمد ما یک درصد پول انرژی و انشعاب است.

وی اضافه کرد: شرکت برق گلستان ۱۵۰ میلیارد از مردم طلب دارد و ما از شما می خواهیم در بین مردم فرهنگ سازی کنید تا پول برق خود را پرداخت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق مصوبه هیئت وزیران برق واحدهای صنعتی هفته ای یک روز از مدار خارج می شود و در بحث کشاورزی نیز مکلف شدیم ۵ ساعت در روز قطع شود.

موسوی متذکر شد: از امروز برق اداراتی که سیستم های سرمایشی آنان از ساعت یک و نیم ظهر به بعد روشن باشد قطع خواهد شد.

انتهای پیام



پست های مرتبط