مشارکت بانک کشاورزی در ایجاد 650 طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مشارکت بانک کشاورزی استان در ایجاد بیش از 650 طرح اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار استان خبر داد



به گزارش خبرنگار اجتماعی مجله خبری ایلام، رضا طاهری در نشست با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام که با محوریت ایجاد اشتغال برای مددجویان برگزار شد بیان کرد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای پرداخت به مددجویان جویای کار کمیته امداد امسال 60 میلیارد تومان خواهد بود که این رقم دوبرابر تسهیلات پرداختی سال گذشته بانک کشاورزی به مددجویان ایلامی است.

وی با عنوان اینکه همه این میزان اعتبار امسال تخصیص یافته است گفت: به همین منظور 650 پرونده مددجویی برای معرفی به بانک کشاورزی آماده ارسال است.

طاهری با بیان اینکه 15 درصد تسهیلات اشتغال زایی در نظر گرفته شده برای پرداخت به مددجویان ایلامی از طریق بانک کشاورزی است افزود: این بانک سال گذشته به بیش از ۹۷ درصد تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان عمل کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه مشارکت در توانمندسازی مددجویان برای بانک کشاورزی یک افتخار است گفت: خدمت به قشر نیازمند و مددجوی جویای کار در اولویت مجله خبریمه های بانک کشاورزی است.

بهزاد عزت پناه افزود: بانک کشاورزی در سالهای گذشته در راستای توانمندسازی مددجویان در کنار کمیته امداد بوده و همچنان نیز آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/



پست های مرتبط