ذوالقدر: طبیعی است که ساعی در تصمیمات کلان فنی دخالت کند/ مهماندوست می‌تواند برای تکواندوی ایران مفید باشد

مربی و کارشناس تکواندو گفت: طبیعی است که هادی ساعی در تصمیمات کلان فنی دخالت کند.



حسن ذوالقدر، مربی و کارشناس تکواندو، درباره شرایط تیم ملی برای برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری گفت: فکر می کنم کادر فنی نهایت تلاش خود را به کار بسته تا بهترین نفرات را برای اعزام داشته باشد. تیم ملی سعی دارد از حداکثر پتانسیل خود در این رویداد بهره ببرد، البته تیم بسیار جوان ولی در عین حال با انگیزه و جویای نام داریم. امیدوارم تمام تمهیدات اندیشیده شده در مسابقات به کارمان بیاید تا بتوانیم در مسابقات مهمی چون قهرمانی آسیا بهتر از گذشته ظاهر شویم.

وی در واکنش به احتمال بازگشت مجدد رضا مهماندوست به تیم ملی ایران گفت: مهماندوست یکی از مربیان طراز اول دنیاست. او مربی فعالی است اما خبری در این رابطه نشنیدم. مهماندوست همیشه خود را سرباز وطن می داند و قطعا هر زمان که این نیاز احساس شود فدراسیون هم راغب خواهد بود تا از این مربی خوشنام استفاده کند اما همانطور که اظهار کردم این روزها اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و کادر فنی با جدیت و دلسوزانه در حال آماده سازی تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاست. مهماندوست یک نیرو و پتانسیل است که در آینده اگر تمایل داشته باشد می تواند برای تکواندو کشورمان مفید باشد.

دبیر سابق فدراسیون تکواندو در مورد ارزیابی خود از عملکرد هادی ساعی در چند ماه اخیر بیان کرد: ساعی از بطن خانواده تکواندو است. ساعی به خوبی به مشکلات این رشته آگاهی دارد اما این را هم در نظر بگیریم که زمان زیادی از حضور او در فدراسیون نمی‌گذرد و باید به او فرصت بدهیم تا بدون حاشیه و گاها مخالفت‌های منفعت طلبانه کارش را ادامه دهد. فدراسیون آنقدر گسترده است که در برخی اوقات مورد نقد هم واقع شود ولی باید کمک کنیم تا دوباره تکواندو به روزهای خوب خود برگردد.

ذوالقدر با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: فعلا نمی توانم تیم های حاضر در مسابقات را ارزیابی کنم و در شرایط موجود کار سختی است اما به تیم حاضر خیلی امید دارم. قطعا تیم فعلی می تواند جزو سه تیم برتر مسابقات باشد و اضعای کادر فنی شبانه روز در تلاش هستند که بتوانند بهترین شرایط آمادگی را ملی پوشان رقم بزنند.

وی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درخصوص دخالت هادی ساعی در امور فنی اظهار داشت: ساعی رئیس کمیته فنی است و باید هم در تصمیم گیری های کلان فنی دخالت کند ولی این کار به معنی دخالت او در امور فنی تیم ملی نیست. به هیچ وجه به این صحبت ها اعتقاد ندارم. ساعی از تیم ملی و کادر فنی حمایت لازم را دارد و مطمئن باشید که مقانلو کاملا مستقل عمل می‌کند و تصمیمات نهایی همه با او است.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//



پست های مرتبط