جوانان در کانون توجه ویژه مدیران شهرستان ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: جوانان در کانون توجه ویژه مدیران شهرستان هستند و تلاش می‎شود تا شاهد ارتقای فعالیت‎ها برای این قشر باشیم.



به گزارش مجله خبری از تهران ؛ حامد رستمی در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ورامین که با ریاست فرماندار و دبیری اداره ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در این ستاد موضوعات مربوط به اوقات فراغت، ازدواج، اشتغال و پیشگیری از اعتیاد بررسی می‎شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات جوانان در حوزه‎های مختلف باید با اجماع دستگاه‎های اجرایی ذی‎ربط بررسی و مرتفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در کمیته ازدواج نیز طرح‎های تشویقی در خصوص ازدواج آسان، فرزندآوری و… بررسی و مصوب شد تا فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مورد توجه ویژه باشد.

وی ادامه داد: موضوع اشتغال نیز بسیار با اهمیت بوده و در این خصوص نیز مصوباتی در مورد وضعیت آماری کار و بیکاری شهرستان ورامین مصوب شد تا بازهم منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد و اشتغال، نهادینه شود.

رستمی بیان داشت: از همه دستگاه‎های اجرایی می‎خواهیم که مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را اجرایی کنند تا جوانان به شکل مطلوب در کانون توجه ویژه مدیران شهرستان باشند و تلاش ‎شود تا شاهد ارتقای فعالیت‎ها برای این قشر باشیم.

انتهای پیام/



پست های مرتبط