برپایی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان

مسابقات دوچرخه‌سواری استقامت جاده قهرمانی استان خراسان رضوی ویژه بزرگداشت فردوسی و گرامیداشت دهه ولایت روز یکشنبه در مشهد برگزار شد.



به گزارش مجله خبری از مشهد؛ سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات "امتیاز کریمی، مجید حسین‌زاده و مهدی روزبهان" در رده سنی بزرگسالان عناوین برتر را از آن خود کردند. در رده سنی جوانان هم بنیامین فنایی بر سکوی نخست ایستاد، سپهر نظافتی دوم شد و سپهر خانی به مقام سوم دست یافت. در رده پیشکسوتان هم جواد مهمان‌نواز قهرمان شد، "علی چوبداری و محمد آرامی" نیز مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

مجید طهوریان عسکری ادامه داد: این مسابقات در رده سنی جوانان با حضور ۱۰ ورزشکار و در رده بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار داشت: دوچرخه سواران مسیر ابتدای جاده کمربندی، آزاد راه کنارگذر شمالی از سمت بهشت رضا(ع) به سمت کمربندی قوچان را در مسافت رفت و برگشت به طول ۱۴۰ کیلومتر با هم رقابت کردند.

طهوریان عسکری گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه‌سواری این مسابقه در تقویم رسمی فدراسیون قرار خواهد گرفت و از سال آینده به صورت کشوری و طبق مجله خبریمه‌ریزی انجام شده در سال سوم با دعوت از رکابزنان کشورهای اسلامی به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



پست های مرتبط