افزایش متوفیان و مصدومین ناشی از تصادف های رانندگی در خوزستان / برخی از فوتی های به دلیل عدم آشنایی مردم با اقدام های اولیه اتفاق می افتد

مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان از افزایش فوتی و مصدومین حوادث رانندگی سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از اهواز ، دکتر سید فرزاد حسینی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی سه ماهه اول سال 1401 مصدومین و فوتی های ناشی از تصادف های رانندگی در استان خوزستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

او گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری تعداد چهار هزار و 938 نفر(سه هزار و 636 مرد و یک هزار و 302 زن ) مصدومین ناشی از حوادث رانندگی بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که سه هزار 877(دو هزار و 974 مرد و 903 زن) نفر بود، تعداد یک هزار و 61 نفر معادل 28 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان افزود: تعداد فوتی های ناشی از حوادث رانندگی طی سال جاری 258 نفر( 217 مرد و 41 زن) بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که 233 نفر(201 مرد و 32 زن) بود، افزایش 11 درصدی داشته است.

حسینی در پایان بیان کرد: برخی از فوتی های ناشی از حوادث رانندگی به دلیل عدم آشنایی مردم با اقدام های اولیه برای امدادرسانی اتفاق می افتد، بنابراین باید آموزش عمومی برای مردم جدی گرفته شود./انتهای پیام



پست های مرتبط