سرنوشت پاکدل برای دیاباته تکرار می‌شود؟

حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس در حالی بر سر زبان‌ها افتاده است که این ماجرا به نوعی در فصل قبل برای حامد پاکدل هم اتفاق افتاد.



به گزارش خبرنگار ورزشی مجله خبری؛ شیخ دیاباته، مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران در حالی مدتی است به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس برای حضور در جمع سرخ پوشان مطرح شده که شواهد و قرائن نشان می دهد سرمربی تیم علاقه چندانی به جذبش ندارد و درباره پیشنهادهایی که برای جذب این مهاجم به او شده چندان روی خوش نشان نداده تا روی کاغذ شیخ شانس نسبتا اندکی را برای پرسپولیسی شدن در فصل بعد داشته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که سال قبل در چنین روزهایی ماجرای مشابهی در این زمینه برای حضور حامد پاکدل در پرسپولیس رخ داد و در حالی که برخی از مدیران و نزدیکان پرسپولیس اصرار به جذب این مهاجم داشتند، یحیی تا روز آخر به این انتقال روی خوش نشان نمی داد اما در نهایت در دقیقه 90 رضایت گل محمدی برای جذب پاکدل جلب شد تا مهاجم آلومینیوم رسما پرسپولیسی شود.

باید منتظر ماند و دید در روزهایی که جذب مهاجم جدید یکی از دغدغه های اصلی کادر فنی است در نهایت یحیی بله آخر را برای جذب دیاباته می گوید و سرنوشت پاکدل برای مهاجم سابق استقلال تکرار می شود یا نه.

انتهای پیام//



پست های مرتبط