برد میلیونرهای زاغه نشین در خانه هوادار

تیم صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امروز مهمان تیم هوادار بود که در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک میزبانش را شکست دهد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز پنج شنبه(23 دی ماه 1400) مهمان تیم هوادار بود که در نهایت توانست میزبانش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

صنعت نفت آبادان که از 14 دیدار قبلی خود چهار برد، چهار تساوی، 6 باخت و 16 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رقابت های جای گرفته بود و در دیدار پایانی نیم فصل علیرغم دریافت مالی تا این هفته، به دنبال کسب یک پیروزی دیگر هستند تا علاوه بر کسب جایگاه مناسب تر در جدول، نیم فصل را با خاطره خوبی به پایان برسانند.

نیمه اول این دیدار با رقابت بهتر شاگردان علیرضا منصوریان آغاز شد. تا اینکه بالاخره با سانتر فرزین گروسیان در دقیقه 29 شروین بزرگ در میانه میدان صاحب توپ شد و توانست با یک سانتر قطری بلند توپ را پشت سر مهرداد بشاگردی وارد دروازه هوادار کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه اول تغییر نکرد تا منصوریان و شاگردانش برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز طلایی پوشان به گل رسیدند. در این صحنه پاس شروین بزرگ از سمت راست به مهدی ممی زاده رسید و این بازیکن توانست دومین گل تیمش را در دقیقه 55 به ثمر برساند. در ادامه شاگردان عنایتی توانستند در دقیقه 94 توسط مهدی عبدی یک گل را جبران کنند تا در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

علیرضا منصوریان و صنعت نفت آبادان در حالی پنجمین برد خود را در پایان نیم فصل جشن می گیرند که تنها تیم لیگ هستند که بدون رقمی دریافتی، 15 دیدار را به پایان رساندند. تیم شهری متمول با صنایع بزرگ نفتی که در حسرت بودجه ایی مستقل روزها را سپری می کند.

علیرضا منصوریان در این دیدار فرزین گروسیان، امید خالدی، رضا یزدان دوست، محمد طیبی، فاخر تهامی، حکیم نصاری(75 مهدی حنفی)، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، مهدی ممی زاده(65 مصطفی احمدی) و شروین بزرگ(75 علی امیری) را در ترکیب اصلی خود قرار داده است.

همچنین رضا عنایتی ترکیب مهرداد بشاگردی، امیرحسین پورمحمد، محمد ستاری، مهدی عبدی، صائب محبی(65 آرش داجلیری)، سپهر روزی طلب، معین عباسیان(58 محمد حسینی)، دانیال کردستانی(34 محمد چهارمحالی)، امیرحسین خدامرادی(34 اریوش شجاعیان)، روح الله باقری(65 پیمان میری) و محمد جواد محمدی را برای رقابت با تیم صنعت نفت ارنج کرده است.

میثم حیدری با کمک های هادی قهرمان نجفی، بهمن عبدالهی و وحید زمانی قضاوت این دیدار و حاتم بک پور بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

سپهر روزی‌طلب و امیرحسین پورمحمد از هوادار و محمود مطلق‌زاده، شروین بزرگ، امید خالدی، مهدی حنفی و فرزین گروسیان از صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین در این دیدار شروین بزرگ به عنوان بازیکن برتر میدان معرفی شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با تفاضل منفی دو و 19 امتیاز موقتا در رده 9 و تیم هوادار با 14 امتیاز در رده 12 لیگ برتر بیست و یکم جای دارند./انتهای پیام



پست های مرتبط