سوت های اشتباه داوری حریف آلومینیوم نشد / شاگردان موسوی در یک دقیقه و سی ثانیه طوفانی شکست را با تساوی تعویض کردند

فوتسالیست های آلومینیوم در یک دقیقه و سی ثانیه طوفانی شکست را با تساوی تعویض کردند.



به گزارش مجله خبری از اراک ، هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور عصر امروز و از ساعت ۱۵ در سالن اختصاصی ایرالکو بین تیم های آلومینیوم اراک و صنایع هرمزگان برگزار شد.

در نیمه اول این مسابقه، تیم میهمان برخلاف جریان مسابقه موفق شد به گل برسد. در ادامه آلومینیوم سازان هر چه زدند به در بسته خوردند تا در این نیمه هرمزگانی ها با خوش شانسی و البته چند اشتباه محسوس داوری، پیروز میدان باشند.

با شروع نیمه دوم بازی، این شاگردان موسوی بودند که سوار بر بازی، فشار بر دروازه حریف خود می آوردند اما تیر دروازه در کنار عملکرد بسیار عالی گلر صنایع مانع از ورود توپ های اراکی ها به گل شد .

آلومینیوم سازان که سرا پا حمله شده بودند در دو ضد حمله ق غافلگیر شده و ۳ بر صفر از حریف خود عقب افتادند. اما این پایان ماجرا نبود و درست یک دقیقه و سی ثانیه مانده به کسب سه امتیاز صنایع، به یک باره قفل دروازه میهمان توسط علی فتاحی بیات، کاپیتان با تجربه اراکی ها باز شد.

بعد از این گل حملات طوفانی شاگردان موسوی ادامه پیدا کرد و بالاخره با گلهای سید ابراهیم حسینی و علی بهلولی بازی مساوی شد.

آلومینیوم با کسب این یک امتیاز با احتساب یک بازی کمتر، در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال در گروه ۳ این رقابت ها جای گرفت. آلومینیوم سازان هفته آینده باید در ماکو به مصاف تیم آورین قالا این شهر بروند.


پست های مرتبط