تیم فوتسال کراپ الوند شگفتی ساز شد

تیم فوتسال کراپ الوند با پیروزی مقتدرانه 6 بر 4 توانست صدرنشین جدول تیم گیتی پسند اصفهان را مغلوب کند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ هفته هیجدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر روز یکشنبه 26 دی ماه با دیدار حساس کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان در سالن ورزشی یادگار امام شهر الوند برگزار شد.

تیم کراپ الوند که 4 بازی پشت سر هم را با برد به خانه رفته بود امروز نیز توانست پیروز میدان باشد و با غلبه بر تیم صدر نشین گیتی پسند اصفهان، شگفتی رقابت ها را رقم بزند.

در نیمه اول این بازی تیم میزبان توانست با سه گل از حریف خود پیش بیفتد اما در همان ابتدای نیمه دوم تیم گیتی پسند اولین گل خود را زد تا نشان دهد نمی خواهد مغلوب میدان باشد.

تیم کراپ الوند در نیمه دوم هم صاحب سه گل دیگر شد تا تعداد گلهای خود را به عدد شش برساند و گیتی پسند هم توانست در مجموع 4 گل به تیم میزبان بزند.

تیم کراپ الوند با پیروزی شیرین امروز در مقابل حریف قدرتمند و صدر نشین خود، گیتی پسند اصفهان توانست پنجمین برد متوالی خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جشن بگیرد و به یک قدمی صدر جدول رده بندی نزدیک تر شود .

حساسیت بازی به حدی بود که برخوردهای زیاد بازیکنان دو تیم موجب شد تا هم خوراکچی سرمربی کارت قرمز بگیرد و هم جاوید کاپیتان تیم با گرفتن کارت دوم از بازی بعدی محروم شود.

خوراکچی توانست بازیکنان تیم خود را از نظر روحی و روانی آماده کند تا 5 پیروزی پی در پی را بدست آورند.

بازی رفت این دو تیم با پیروزی 6 بر 2 به نفع گیتی پسند رقم خورده بود.

تیم کراپ الوند رده سومی خود را با این پیروزی تثبیت کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط