استفاده از ظرفیت خبرنگاران در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی

طی نشست با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، استفاده از ظرفیت خبرنگاران در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد شد.



به گزارش مجله خبری از خراسان جنوبی؛ مقامی با ارائه این پیشنهاد در دیدار صفدری زاده رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خاطرنشان کرد: از ظرفیت خبرنگاران "روزنامه خراسان جنوبی" که چند ماهی است به دلیل سیاست های غیر منطقی "روزنامه خراسان" بیکار شده اند، در منطقه ویژه اقتصادی مرکز استان استفاده شود.
وی متذکر شد: نیرو انسانی که بیش از ۱۰ سال در مجموعه روزنامه خراسان جنوبی فعالیت داشته اند بسیار حرفه‌ای، کارآمد، متعهد و توانمند هستند و اگر این ظرفیت در معرفی داشته های بخش صنعت استان بکار گرفته شود، یقیناً اتفاقات خیلی مثبتی در زمینه جایگاه "تولید و ظرفیت های سرمایه گذاری" استان بوجود خواهد آمد.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت جایگاه اطلاع رسانی و انجام کارهای تبلیغی در حوزه های فرصت های سرمایه گذاری، معرفی صنایع، کارآفرینان و مشاغل خرد و کلان، جای خالی یک هفته نامه و همینطور پایگاه خبری با عنوان "صدای تولید" احساس می شود.
شایان ذکر است؛ پیشنهادات این جلسه که با حضور اکبری راد مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و نیز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه همراه بود، مورد استقبال صفدری زاده قرار گرفت و مقرر شد طی جلسه ای با معاون اجرایی منطقه ویژه اقتصادی اقدامات لازم در این زمینه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط