کامبیز دیرباز بعد از مدت ها ماجرای عجیبی را از سریال «آقازاده» فاش کرد!

کامبیز دیرباز پس از گذشت یکسال از پخش سریال «آقازاده» از دلخوری هایش درباره نقش «شهنام» در این سریال گفت.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری؛ کامبیز دیرباز در مجله خبریمه رادیویی «استودیو هشت» در این باره گفت: زمانی که آقازاده در حال پخش بود نمی توانستم درباره اش صحبت کنم چون ممکن بود تاثیری روی کار داشته باشد. من همیشه سعی می کنم رفتار حرفه ای داشته باشم و برای کارم حاشیه ایجاد نکنم. در این مدت هم کظم غیظ کردم و درباره نقشم در آن سریال صحبتی نکردم. اما حالا می گویم که نقش شهنام در آقازاده آن چیزی نبود که به من گفته بودند.

وی ادامه داد: بعد از آن مجموعه من تصمیم گرفتم در کاری بازی کنم که فیلمنامه کامل باشد. هنگامی که من نقش «شهنام» در «آقازاده» را پذیرفتم فقط 8 قسمت از فیلمنامه را داشتیم. وقتی آن هشت قسمت را خواندم گفتم من فلان نقش را دوست دارم. اما به من گفتند نه سنش به تو نمی خورد و گفتند نقش جذابی به نام «شهنام» داریم. من هم اعتماد کردم اما وقتی قرار شد امیرآقایی آن نقش را بازی کند من دلخور شدم که امیر سنش از من بالاتر است پس چرا به من گفتند آن نقش به تو نمی خورد؟ البته من دلم میخواست بعد از 15 سال نقش منفی بازی کنم. اما بعد از پخش متوجه شدم که دوستان فکر کردند من مایلم نقش مکمل یا 3 و 4 هم بازی کنم در صورتی که اینطور نبود و نتیجه این رفتار این شد که من الان تقریبا دو سال است که خودم را در خانه حبس کردم تا فقط نقش اصلی بازی کنم.

دیرباز افزود: با مردم باید رو راست باشیم قرار بود آخر کار گره هایی با کاراکتر «شهنام» باز شود. اما از شهنام فقط سایه ای ماند. به خاطر دلخوری هایی که آخر کار پیش آمد من دو ماه آخر سر کار نبودم و دودش توی چشم کاراکتر رفت. نمی خواهم نبش قبر کنم و بگویم مقصر چه کسی بود ولی دلخوری بود.

دیرباز در پایان درباره بازی در فصل دو این سریال گفت: در فصل دو هم اگر نقش «شهنام» کلیدی شود و قصه را جلو ببرد حتما حضور خواهم داشت. من با حامد عنقا دوستم و کدورت هایم از بین رفته است.

انتهای پیام//


پست های مرتبط