سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه موجب تحولات مهمی در جهان شده و دستاوردهای اقتصادی خوبی خواهد داشت

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه موجب بی اثر شدن تحریم ها و نا امیدی دشمنان شده و دستاوردهای اقتصادی خوبی برای کشور خواهد داشت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: رعایت تقوای الهی موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود و به نمازگزارن توصیه می کنیم در همه حال به یاد خدا باشند و تقوا پیشه کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سفر مهم رئیس جمهور به روسیه گفت: مستکبران در سالهای اخیر همه امکانات و مزدوران خود را به کار گرفتند تا با تحریم و فشارهای اقتصادی به نظام اسلامی آسیب بزنند و نگذارند ارتباط ایران با دیگر کشورهای جهان برقرار شود اما دولتمردان با درایت و تدبیر توانسته اند این محدودیت ها را از راههای دیگر جبران کنند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: توسعه روابط با چین و روسیه بسیاری از کشورهای استکباری را نگران کرده و آنها تلاش می کنند به هر نحو ممکن این روابط گسترش نیابد.

امام جمعه قزوین گفت: دشمنان نظام اسلامی که با همه ترفندها و توطئه ها نتوانسته اند مانع حرکت شتابان ملت و نظام در مسیر ارزشها و توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف باشند این بار با تبلیغات دروغین می خواهند انعقاد قرارداد اقتصادی با روسیه را زیر سوال ببرند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: بدون تردید سفر رئیس جمهور کشورمان به روسیه و دیدار با پوتین می تواند به توسعه روابط دو کشور کمک کرده و تحریم ها را بی اثر کند و گام مهمی در ایجاد تحولات بین المللی به نفع ایران در این شرایط خواهد بود.

وی با اشاره به شکست سیاست های فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مستکبران و دشمنان ما با هیچ راهکاری از جمله تحریم ها نتوانسته اند جلوی حرکت این ملت و نظام را بگیرند و از این پس نیز در توطئه های خود شکست خواهند خورد.

عابدینی در ادامه به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد حملات موشکی جبهه های مقاومت در یمن به متجاوزان به این کشور بودیم که نشان می دهد قدرت جبهه مقاومت اسلامی در یمن هر روز بیشتر می شود و این جبهه همچنان آماده نبرد با متجاوزان بوده و اگر مستکبران همچنان به تجاوزخود ادامه دهند با پاسخ سختی مواجه خواهند شد.

دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

خطیب جمعه قزوین با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر تصریح کرد: بهمن ماه شور و حماسه است و با پیروزی انقلاب ، عزت و سربلندی برای ملت ما و سایر ملت های مسلمان و آزاده فراهم شد.

وی یادآورشد: بهمن ماه ایام خاطره ساز ایران اسلامی است و در این روزها با ورود امام راحل به کشور و فرار ستمگران شاهد ثبت نقطه عطفی در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی بودیم.

عابدینی بیان کرد: با آمدن امام (ره) و شکل گیری انقلاب اسلامی، شاهد عزت و سربلندی ملت شدیم و با رسیدن به استقلال از سلطه مستکبران رهایی یافتیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: گستره انقلاب اسلامی امروز از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و الگویی برای دیگر ملل مستضعف و مظلوم جهان شده و با بیداری ملتها شاهد ترویج آرمان های انقلاب در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی خواستار برگزاری باشکوده مجله خبریمه های دهه مبارک فجر و انعکاس خدمات نظام در اقصی نقاط کشور شد.

آیت الله عابدینی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را نیز تبریک گفت.

انتهای پیام


پست های مرتبط