۱۳ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر ، بستری هستند

بستری ۱۳ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک رئیس بیمارستان امیر کبیر اراک گفت: ۱۳ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک، بستری هستند.



به گزارش مجله خبری از اراک، دکتر احسان رحیمی ضمن هشدار درخصوص افزایش احتمال ابتلای کودکان به کرونای اُمیکرون، بیان کرد: به طور کلی بار‌مراجعین درمانگاه سرپایی نسبت به هفته های گذشته چندین برابر شده و شاهد یک سیر افزایشی مراجعین سرپایی به ویژه اطفال به بیمارستان هستیم که این مهم در گروه کودکان بسیار نگران کننده است.

وی ضمن اشاره به بستری ۲ مورد بزرگسال در این مرکز درمانی، ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده ۱۳ کودک مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند که ۵ نفر از آنها در بخش مراقب ویژه بیمارستان خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش احتمالی مراجعین و بستری کودکان در طی ۲ هفته آتی تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده و با افزودن چندین اتاق، بخش تزریقات و سرپایی گسترش داده ایم تا بتوان با ارایه خدمات با کیفیت این بحران را مدیریت و از آن گذر کرد. رحیمی‌در پایان از مردم استان خواست تا با تکمیل فرایند تزریق واکسن علیه کروناویروس، ایمنی خود را در برابر این اپیدمی افزایش دهند و با رعایت حداکثری موازین بهداشتی از جان خود و فرزندان خود محافطت کنند.


پست های مرتبط