مخلص الائمه : علاج مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار مرکزی گفت: بخش تولید و اشتغال بنیه دفاع اقتصادی کشور است.



به گزارش مجله خبری از اراک ، فرزاد مخلص الائمه در سفر به شهرستان آشتیان و بازدید از کارخانه تولید کننده اس ام دی و ال ای دی، افزود: علاج مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و این
اقتصاد۲ رکن دارد که رکن اول اقتصاد دانش بنیان و رکن دوم اقتصاد مردمی است.

وی بیان کرد: گروه‌های صنعتی موفق مثل الکتروپیک و رجا از هر ۲ رکن اقتصاد مقاومتی پشتیبانی می‌کنند و به عنوان شرکت‌های موفق و فعال در عرصه دفاع اقتصادی کشور مطرح هستند.

استاندار مرکزی ادامه داد: دولت در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب وظیفه دارد و حداکثر تلاش خود را برای حمایت و مانع‌زدایی بخش تولید به کار گرفته است.

مخلص الائمه اظهار داشت: هدف از بازدید این واحد تولیدی، آشنایی با ظرفیت‌ها و امکانات این شرکت و عرض خسته نباشید و خدا قوت است.

وی عنوان کرد: همچنین اگر موانعی وجود دارد در نشستی با حضور مدیران مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد تا مسیر رشد و شکوفایی بیشتر صنعت کشور در استان مرکزی به خوبی طی شود.

استاندار مرکزی افزود: اگر فرامین متعدد و پی در پی رهبر معظم انقلاب در سنوات اخیر نبود، همین میزان حمایت و پشتیبانی از صنعت هم صورت نمی‌گرفت.
وی تصریح کرد: همه از وضعیت اقتصادی دولت مطلع هستید، برخی کارها با کندی پیش می‌رود، حدود ۹۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور رها است که نیاز است ۳۰ سال بودجه کشور برای اتمام آنها هزینه شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: تنها کار موثر در این راستا اولویت بندی صحیح است و باید بر نقاطی متمرکز شد که نقش تولید موثر باشد.







پست های مرتبط