چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس امسال هدفگذاری شده است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس امسال در این استان هدفگذاری شده است.



به گزارش مجله خبری از اراک ، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در آیین" یاد یار و دیار" در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام در خمین افزود: از این شمار کتاب، تاکنون ۲۳ عنوان چاپ و رونمایی شده و ۳۰ عنوان در حال آماده سازی و چاپ است.
سرهنگ پاسدار کریمی با اشاره به آماده سازی ۱۱ کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس، عنوان کرد: در مجموع تاپایان امسال، ۶۴ کتاب صوتی و چاپی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در استان مرکزی رونمایی می‌شود.
وی، تبیین تاریخ، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در طول جنگ تحمیلی، انتقال دانش و تجربیات مربوط به دفاع مقدس به نسل‌های آینده، جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق و تاریخ دفاع مقدس را از اهداف اقدامات بخش نشر دفاع مقدس بیان کرد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان افزود: عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاع مقدس وجلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس راهبرد مهم دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی است و با توجه به اهمیت این راهبرد مهم، نیازمند مشارکت و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا تداوم نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری مسیر خود را با بالندگی ادامه می‌دهد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان در جریان ترورهای دهه ۶۰، جنگ تحمیلی و اختلاف افکنی بین قومیت‌های مختلف نتوانستند وجبی از خاک کشور را تصرف کنند و ماهیت حکومت را تغییر دهند.


پست های مرتبط