امروز ارتش ایران تمام تجهیزات، سلاح و مهمات خود را بومی سازی کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ارتش مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در جهت صیانت از ارزش‌های انقلاب و اسلام ارائه کرده است.



به گزارش مجله خبری از اراک ، آیت‌الله‌ قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز سه‌شنبه در دیدار با کارکنان پدافند هوایی ارتش در اراک، به مناسبت ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح قدرتمند با تجهیزات و امکانات بومی است که امروز در کنار سایر قوای مسلح کشور در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تجهیزات، سلاح و مهمات خود را بومی سازی کرده و بر اساس مجله خبریمه‌های خود با توان نظامی، لجستیکی، رزمی و تحرک پذیری بالای خود آماده دفاع از مرزهای آبی، خاکی و دریایی کشور است و هیچ دشمنی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: سربازان نظام در حوزه ارتش با درک وسیع از آموزه‌های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش‌های نظام توانمندی‌های مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی را با ایمان و معنویت گره زده اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن از توانمندی این نیرو است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در گذشته نه تنها کشور ما سهمی در امنیت، کادرسازی و تامین تجهیزات مورد نیاز نداشت بلکه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای ما تصمیم می‌گرفتند.

وی اضافه کرد: در گذشته کشور ما در مسائل آفندی و پدافندی حرفی برای گفتن نداشت، اما امروز سهم ما در امنیت منطقه و جهان مثال زدنی است و باید شکرگزار این نعمت‌های الهی باشیم.

امام جمعه اراک گفت: در طول۴۳ سال گذشته همواره آمریکایی‌ها بر علیه ما توطئه می‌کردند اما نیروهای مسلح به خصوص ارتش مقتدر در تمام شرایط مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: نیروهای مسلح باید آمادگی و هوشیاری خود را ۲ چندان کنند چرا که توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب همچنان ادامه دارد و باید همواره آمادگی لازم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد.

وی ادامه دارد: انگیزه‌های دینی و معنوی سلاح کارآمد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و این مهم باید همواره تقویت شود.




پست های مرتبط