منابع قرآنی و اهل بیت(ع)، بهترین گنج برای رسیدن به سعادت و کمال انسان محسوب می شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: پیروی از مکتب اهل‌بیت (ع) سعادت و عزت جامعه را به دنبال دارد.



به گزارش مجله خبری از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست با اعضای بنیاد غدیر استان مرکزی، افزود: امنیت روانی، فرهنگی و اخلاقی جامعه به خصوص بین نسل جوان در سایه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: منابع قرآنی و اهل بیت(ع)، بهترین گنج برای رسیدن به سعادت و کمال انسان محسوب می شوند و در کنار قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بهترین منبع نورانی برای اجرای سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

امام جمعه اراک اظهار داشت: انسان‌ها در همه ابعاد زندگی و امور روز مره خود باید به دنبال اسوه والگوهای کامل باشند و اگر می‌خواهیم جامعه از لحاظ مادی و معنوی سعادتمند و رو به پیشرفت باشد، راهی جز پیروی از بزرگان دین مانند پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) نیست.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اکنون که دنیا طلبی‌ها و پیروی از هوای نفس آنچنان بر برخی انسان‌ها چیره گشته راهی به جز پیروی از تعالیم الهی و سرمشق قرار دادن سیره پیامبر گرامی اسلام وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سیره نبوی برای همه بشریت الگویی شایسته و نجات‌بخش است که ما وظیفه داریم در سخت‌ترین شرایط با الگو و الهام‌گیری از این برجستگی‌ها زمینه سعادت فردی و اجتماعی را شکل دهیم.




پست های مرتبط