استخر سرپوشیده شهرستان قروه افتتاح شد

استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ همزمان با دهه مبارک فجر و در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه عصر روز چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از جامعه ورزشی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

پروژه بازسازی، مرمت کامل، تجهیز و محوطه سازی استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه یکی از پروژه های افتتاحی دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر است که در آئین افتتاح آن اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسیولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

این پروژه ورزشی دارای مساحتی در حدود دو هزار و 800 مترمربع و یک هزار و 200 مترمربع زیربنا است که برای احداث آن اعتباری بالغ بر یکصد و شصت میلیارد ریال از هر دو بخش خصوصی و دولتی صرف شده است.

استخر سرپوشیده قروه شامل تجهیزاتی از قبیل: رختکن مجهز ورزشکاران، تاسیسات موتورخانه و گرمایشی، دفتر مدیریت، سرویس حمام گرم، سرویس بهداشتی است.

انتهای پیام

پست های مرتبط